Regulaminy składania zamówień, dostaw, naliczania rabatów oraz reklamacji

 

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Strona internetowa pod adresem internetowym www.miodolandia.com.pl jest stroną informacyjną. Prowadzona jest przez Mateusza Browarczyka z siedzibą: Stanisławowo 15, 83-020 Cedry Wielkie; telefon: 664 863 318 oraz adres poczty elektronicznej: pasieka.miodolandia@gmail.com. Mateusz Browarczyk Pasieka Miodolandia jest rolnikiem ryczałtowym, NIP: 8421732360.
Regulamin skierowany jest do osób korzystających z wyceny z formularza na stronie www.miodolandia.com.pl, składających zamówienia mailowo oraz telefonicznie. 
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją zamówień jest Mateusz Browarczyk (dane kontaktowe – telefon: 664863318, email: pasieka.miodolandia@gmail.com). Dane osobowe przetwarzane są w celu sporządzenia wyceny zamówień oraz realizacji zamówień z dostawą na terenie Trójmiasta lub wysyłką. Wszelkie dane osobowe są poufne a ich podanie w celu realizacji zamówień – dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania lub żądania usunięcia tych danych.

2. Korzystanie z formularza

Na stronie internetowej www.miodolandia.com.pl umieszczony jest formularz kontaktowy, z którego mogą Państwo korzystać aby otrzymać wycenę zamówienia, która jest darmowa oraz niewiążąca. Aby otrzymać wycenę prosimy o wypełnienie wszystkich pól niezbędnych do obliczenia zamówienia.

3. Regulamin sprzedaży produktów pszczelich

Sprzedaż produktów następuje w sklepie stacjonarnym (Pasieka Miodolandia, Stanisławowo 15, 83-020 Cedry Wielkie) lub po uprzednim złożeniu przez klienta zamówienia: telefonicznie 503 050 911 lub mailowo pod adres pasieka.miodolandia@gmail.com. Złożone zamówienia są realizowane: z dostawą na terenie Trójmiasta (naszym transportem) lub wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost. Złożenie zamówienia równoznaczne jest z akceptacją Regulaminu. 
Wszystkie ceny produktów uwidocznione na stronie podane są w złoty polski i są cenami brutto, jako rolnik ryczałtowy produkty są przedmiotowo zwolnione z podatku VAT (netto=brutto).
Charakter strony internetowej jest informacyjny – cennik jest na bieżąco uaktualniany, ale może się jednak zdarzyć, że towar, który został wybrany i zamówiony jest chwilowo niedostępny, w takim przypadku staramy się o zaistniałej sytuacji niezwłocznie poinformować.
Zastrzegamy sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży lub zmiany ich cen, bez wcześniejszej zapowiedzi. Zastrzegamy prawo do wycofania rabatowania i wcześniejszego zakończenia promocji bez wcześniejszej zapowiedzi.
Staramy się opisywać produkty w sposób rzetelny i dokładny. W razie wątpliwości związanych z opisem, brakujących informacji prosimy o kontakt telefoniczny 503 050 911 lub mailowy pasieka.miodolandia@gmail.com.
Produkty ukazane na zdjęciach mogą różnić się wizualnie od produktów zakupionych – np. delikatnie inna barwa miodu (podczas krystalizacji miód staje się jaśniejszy).

A. Sprzedaż produktów

– Klient może skorzystać z formularza aby otrzymać wcześniejszą wycenę produktów, które chciałby nabyć.
– Klient może nabyć produkty w miejscu sprzedaży (Pasieka Miodolandia, Stanisławowo 15, 83-020 Cedry Wielkie), złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo z dostawą naszym transportem na terenie Trójmiasta lub z wysyłką za pośrednictwem firmy kurierskiej.
– Po złożeniu zamówienia potwierdzamy jego otrzymanie, przesyłamy podliczenie zamówienia wraz z metodami płatności i numerem konta oraz jednocześnie przyjmujemy zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie wiadomości e–mail na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej lub słownie w trakcie składania zamówienia telefonicznie. 
– Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je anulować wysyłając e-mail pod adres pasieka.miodolandia@gmail.com lub telefonicznie 503 050 911.
– Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z Klientem pod podany numer telefonu lub adres poczty elektronicznej w celu realizacji zamówienia oraz przekazania niezbędnych danych firmie kurierskiej w celu realizacji wysyłki.

B. Sposoby i terminy płatności
Udostępniamy klientom następujące sposoby płatności:
– dostawy na terenie Trójmiasta – płatność przelewem tradycyjnym lub BLIKiem (przelew na telefon), gotówka
– sklep stacjonarny – płatność przelewem tradycyjnym lub BLIKiem (przelew na telefon), gotówka
– wysyłka kurierska – płatność przelewem tradycyjnym lub BLIKiem (przelew na telefon)

Termin płatności:
W przypadku wyboru płatności przelewem/blikiem (z dostawą na terenie Trójmiasta), klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie maksymalnie 7 dni kalendarzowych od otrzymania produktów (na terenie Trójmiasta).
W przypadku wyboru płatności gotówką (z dostawą na terenie Trójmiasta) uregulowanie płatności następuje w trakcie realizowanej dostawy pod wskazany adres.
W przypadku wysyłki kurierskiej klient przed wysłaniem paczki (przedpłata) jest zobowiązany do uregulowania płatności. Wysyłka jest realizowana w ciągu 3 dni od zaksięgowania wpłaty na koncie.

C. Koszt, sposoby i termin dostawy oraz odbioru zamówienia
Dostawa Produktu dostępna jest tylko na terenie Polski.
Dostawa Produktu do Klienta jest:
A) bezpłatna przy zamówieniu: za powyżej 150zł na terenie Gdańska i Pruszcza Gdańskiego, za powyżej 300zł na terenie Sopotu i Gdyni (mniejszych zamówień nie dostarczamy własnym transportem)
B) w przypadku wysyłki kurierskiej koszt ostateczny zamówienia wyliczany jest indywidualnie (przy zamówieniu za powyżej 300zł przesyłka jest darmowa)
C) Odbiór osobisty jest bezpłatny (Sklep stacjonarny/ firmowy w Stanisławowo 15, 83-020 Cedry Wielkie)

D. Sposoby odbioru produktów
A) Przesyłka kurierska (Czas realizacji zamówienia wysyłkowego wynosi do 3 dni robocze od momentu zaksięgowania płatności. Jeśli zamówionych produktów nie ma na stanie klient zostaje niezwłocznie o tym poinformowany. Jeśli czas wysyłki wydłuży się – klient zostanie niezwłocznie poinformowany).
B) Odbiór osobisty w sklepie firmowym (Pasieka Miodolandia, Stanisławowo 15, 83-020 Cedry Wielkie) w dniach i godzinach funkcjonowania sklepu (pon. – pt. : 8:00-16:00).
C) Dostawa pod wskazany adres na terenie Trójmiasta w każdą środę (zamówienia należy składać do każdego wtorku do godziny 12:00 aby zostało dostarczone kolejnego dnia, w przypadku złożenia zamówienia w późniejszej godzinie zostaje ono przełożone na kolejny tydzień).

4. Regulamin reklamacji

Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć klientowi produkt bez wad. 
Reklamacja może zostać złożona:
A) pisemnie na adres: Pasieka Miodolandia Mateusz Browarczyk Stanisławowo 15, 83-020 Cedry Wielkie,
B) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pasieka.miodolandia@gmail.com
C) telefonicznie pod numer telefonu 664863318 lub 503050911
D) osobiście w sklepie stacjonarnym.

Prosimy o podanie w reklamacji:
– informacji jaką wadę posiada produkt, można wysłać zdjęcie,
– żądania sposobu reklamacji (na początku sprzedający zobowiązany jest do wymiany produktu lub usunięcia jego wad, kolejno może zaproponować obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy),
– danych kontaktowych składającego reklamację.
Ustosunkujemy się do reklamacji niezwłocznie po jej otrzymaniu, maksymalnie 14 dni. 

Zastrzegamy, że każdy klient jest zobowiązany do sprawdzenia dostarczonego mu zamówienia bezpośrednio po jego odbiorze, czy nie nosi widocznych śladów uszkodzenia. 
– Dostawy naszym transportem na terenie Trójmiasta: jeśli produkt został dostarczony uszkodzony lub niezgodnie z zamówieniem prosimy o niezwłoczne poinformowanie dostawcy podczas dostarczania produktów, pod ww. adres mailowy lub telefonicznie. Produkt zostanie wymieniony i dostarczony jeszcze raz w późniejszym terminie.
– Wysyłka kurierska: prosimy o niezwłoczne rozpakowanie przesyłki i wykonania oględzin. Jeśli produkty zostały dostarczone uszkodzone należy spisać protokół szkody u przewoźnika oraz wysłanie kopii elektronicznie pod adres mailowy: pasieka.miodolandia@gmail.com. Za uszkodzone produkty zostaną zwrócone pieniądze lub wyślemy produkt ponownie. Pakujemy paczki solidnie w karton i folię, produkty są solidnie zabezpieczone oraz oklejone taśmami „uwaga szkło”.

5. Regulamin „Dostawy naszym transportem na terenie Trójmiasta w każdą środę”

1. Dostawy realizowane są w każdą środę, najczęściej w godzinach 7:00-17:00, pod adres wskazany przez Kupującego. Jeżeli dzień tygodnia dostawy uległ zmianie, Kupujący zostaje o tym poinformowany. Klient może zmienić adres dostawy lub anulować zamówienie najpóźniej do wtorku do godziny 16:00.
2. Zamówienia z dostawą naszym transportem na terenie Trójmiasta w środę należy wysłać najpóźniej we wtorek do godziny 12:00 aby dostawa była zrealizowana kolejnego dnia. Zamówienia wysłane w późniejszych godzinach przenoszone są na kolejny tydzień.
3. Dzień przed dostawą (wtorek wieczór około godziny 17:00-18:00) informujemy o trzygodzinnym przedziale czasowym, w trakcie którego będzie zrealizowana dostawa (w postaci SMS na podany przez klienta numer telefonu). W SMS zawarty jest także numer telefonu do dostawcy aby Klient mógł się skontaktować. W środę dostawca kontaktuje się z kupującym telefonicznie 10-30 minut przed przyjazdem pod wskazany przez Klienta adres. 
4. W przypadku utrudnień z dostarczeniem, zmiany godzin dostawy itp. – w dniu dostawy kontaktujemy się telefonicznie z Klientem.
5. W przypadku nieobecności klienta pod wskazanym adresem, dostawca kontaktuje się pod wskazany numer telefonu. Jeżeli klient nie odbierze zamówienia, dostawa zostaje anulowana. Aby otrzymać anulowane zamówienie w kolejnym tygodniu należy ponownie złożyć zamówienie mailowo lub telefonicznie. Zastrzegamy sobie możliwość anulowania zamówienia ze względu na błędne dane lub brak kontaktu ze strony kupującego.

6. Regulamin „Wysyłka”

1. Zamówienia wysyłane są w ciągu 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie. Jeżeli zamówionych produktów nie ma na stanie klient zostaje niezwłocznie o tym poinformowany. Jeśli czas wysyłki wydłuży się – klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
2. Paczki opakowane są w karton oraz folię zabezpieczającą, oklejone taśmami „uwaga szkło”. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia dostarczonego mu zamówienia bezpośrednio po jego odbiorze, czy nie nosi widocznych śladów uszkodzenia. Prosimy o niezwłoczne rozpakowanie przesyłki i wykonania oględzin. Jeśli produkty zostały dostarczone uszkodzone należy spisać protokół szkody u przewoźnika oraz wysłanie kopii elektronicznie pod adres mailowy: pasieka.miodolandia@gmail.com. Za uszkodzone produkty zostaną zwrócone pieniądze lub wyślemy produkt ponownie.
3. Paczki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost jako wysyłka kurierska dostarczana bezpośrednio pod wskazany przez klienta adres. Paczki można przekierowywać do paczkomatów samodzielnie przy pomocy platformy InPost (nie zalecamy).

7. Regulamin NALICZANIA RABATÓW 

1. Rabaty nie obowiązują osób zamawiających produkty z wysyłką kurierską.
2. Rabaty udzielane są w sklepie stacjonarnym Pasieka Miodolandia Stanisławowo 15 83-020 Cedry Wielkie oraz dla zamówień z dostawą naszym transportem na terenie Trójmiasta.
3. Rabaty udzielane do zamówień z dostawą na terenie Trójmiasta: do zakupów w przedziale 250-499zł udzielany jest rabat w wysokości 5%, 500-999zł udzielany rabat wynosi 8%, natomiast za powyżej 1000zł udzielany jest rabat w wysokości 10%.
4. Rabaty udzielane w sklepie stacjonarnym Pasieka Miodolandia Stanisławowo 15 83-020 Cedry Wielkie za zakupy w przedziale 250-499zł udzielany jest rabat w wysokości 7%, 500-999zł 10% oraz powyżej 1000zł 12%.
5. Rabat jest naliczany tylko w sytuacji jeśli zamówienie jest realizowane pod jeden adres, w innej sytuacji rabat jest naliczany oddzielnie dla każdego adresu w zamówieniu w zależności od wysokości każdego zamówienia z osobna.
6. Rabaty nie sumują się. Jeśli na jeden produkt jest przecena czasowa, nie otrzymuje się na niego dodatkowego rabatu za duże zakupy (rabat procentowy naliczany jest tylko na produkty nieprzecenione) chyba, że w promocji napisane jest „RABATY SUMUJĄ SIĘ”.
7. W przypadku zamówień zbiorczych (przez kilka osób na jeden adres) rabat za całe zakupy zostaje naliczony tylko wtedy, gdy z dostawcą rozlicza się jedna osoba. Jeżeli każda osoba chce rozliczyć się sama, rabat zostaje naliczony indywidualnie w zależności od wielkości zamówienia, jeśli zakupy tej osoby przekroczyły kwotę 250zł. Dla ułatwienia rozliczenia grupowego możemy dołączyć rachunek na produkty z naliczonymi już rabatami.
8. Jeżeli w danym czasie istnieje promocja w postaci gratisowego słoika miodu, rabaty zostają naliczane zgodnie z punktem 7.3 oraz 7.4. Do jednego zamówienia dołączony jest jeden gratis.
7. Promocje np. w postaci gratisowego słoika miodu są do wyczerpania zapasów. Jeżeli chcą Państwo mieć pewność jego otrzymania, prosimy o zapytanie w zamówieniu.

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany progów rabatowych a także do zakończenia rabatowania bez wcześniejszej zapowiedzi. Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia promocji w sytuacjach szczególnych bez wcześniejszej zapowiedzi.

 
6. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

Osoba zamawiająca może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić umowy sprzedaży (o czym należy nas poinformować w ciągu 14 dni od otrzymania produktów) i zwrócić produkty na własny koszt (w ciągu kolejnych 14 dni). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 
A) pisemnie na adres: pisemnie na adres: Pasieka Miodolandia Mateusz Browarczyk Stanisławowo 15, 83-020 Cedry Wielkie;
B) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pasieka.miodolandia@gmail.com
C) osobiście w sklepie firmowym
Konsument ma obowiązek nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania produktu zwrócić produkt sprzedawcy na własny koszt (osobiście lub przez wysyłkę). Produkt zwrócony nie może nosić cech użytkowania, zwrócony produkt powinien być w takim samym stanie jak został dostarczony do klienta.

Zmiana Regulaminu:
Zastrzegamy sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn np. zmiany przepisów prawa.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży – przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.